tirsdag 11. september 2012

Pimp your pappesker


Jeg lo godt av meg selv når jeg så at stua var full av hvitmalte pappesker. Tenk å bruke tid på dette.

Til mitt forsvar er vi desperate etter oppbevaring i den lille, store leiligheten vår. Det er grunnen til at jeg har lett etter smarte løsninger i kataloger og brosjyrer. Så mye at jeg har begynt å hallusinere prislapper på innkjøpene mine i det virkelige liv. Jeg hater at stua ser ut som en IKEA katalog. God grunn til å ikke kjøpe nye oppbevaringsbokser til soverommet. Pappeskene funker fint. De ga bare følelsen av å sove på et lager.

Derfor endte jeg opp med å le av meg selv mens jeg brukte en time av mitt liv på pappesker. Men det var verdt det, jeg tillot meg å være litt kreativ og fant fort ut at dette var egentlig ganske gøy.

Det jeg brukte var så klart pappesker, og dette:



Lakklim er genialt til å feste dekorpapiret med. I tillegg kan du skrive med kritt direkte på papiret etter et lag med lakklim over.
  Gladnyheten er at jeg ikke lenger sover på et lager :)




Elisabet

1 kommentar: