mandag 12. november 2012

Kjær liten gang


Nå har jeg kommet meg igjen fra en laang pause fra bloggeland. Deilig å være tilbake!
 Begynnelsen av november har gått til tur, middager, kos, telemarkski og desverre lite dokumentering. Mangel på lys har hatt sitt å si på bildefronten. Som bloggnybegynner har jeg ikke fått den vanen med å ta bilder av hverdagslivet helt inn ennå. Meeen, det kommer seg, og blir et fint lite nyttårsforsett. I dag fikk jeg endelig litt lystid i heimen til å ta noen brukbare bilder. Tenkte at jeg skulle vise frem litt av den lille stoltheten i leiligheten vår. Det eneste rommet som er totalrenovert :) 
Gangen vår er knøttliten, men må tilfredstille et stort behov. Ei jente som liker og være sporty og pynte seg med alt tilbehør som følger med, samt en gutt med en stor forkjærlighet for blå sko. Det vil si maaange blå sko. 

Det vil si vi hadde behov for oppbevaring. Dette var roten for ideen med skoskapet, som ble snekret sammen av mdf-plater. Med litt tavlemaling ble dette en fin huskeliste.
En liten gang krever mange smarte løsninger. Kommoden ble løsningen på det meste dilldallet som flyter rundt.



Håper dere likte denne lille titten på gangen vår. Ha en fin kveld videre!

2 kommentarer:

  1. Hei Elisabeth
    Tusen takk for koselig hilsen på bloggen min!
    Jeg likte gangen din utrolig godt, synes skoskapet med tavlemaling var så stilig og fint slik klærne hang framme med fronten fram.
    Artig å male en gammel teak-kommode sort også, skifter helt karakter.
    Fin kveld til deg!
    Klem fra Kaspara

    SvarSlett
  2. Hei søte deg,
    jeg må bare takke for fine ord du har lagt igjen hos meg, jeg blir så glad!

    Så koselig gang, herlige detaljer som teglsten og tavlemaling *elsk*

    Ønsker deg en fortsatt nydelig helg, her er vi snart ferdig med fase 1 av renoveringen i heimen *hurra*

    Stor klem
    -Maia

    SvarSlett