tirsdag 28. januar 2014

Nytt kjøkken og blanke ark

Som jeg skrev tidligere har vi vært igjennom en kjempeprosess med å flytte kjøkkenet til det som fungerte som spisestue. Selv om jeg er en smule for sen til NIBs utfording så fikk jeg inspirsajon av deres utfordring allikevel.
Vi hadde en laaaaang femukers velfortjent juleferie og kom hjem i midten av januar. Hjem til et flunkende nytt, ikke fullstendig ferdig kjøkken. Blanke ark. Og nå gleder jeg meg til å proppe et litt sterilt rom med masse personlighet og farger! Dette er bare begynnelsen. 
Litt fra oppussingsprosessen. Sjenkene i den gamle spisestuen var inspirasjonen til det nye kjøkkenet. Peisen måtte desverre ryke for mer skapplass. Det var straffen for å ikke funke.

Dette rommet var en spisestue før og hadde direkte inngang til badet. Det hadde en ufunksjonell peis i hjørnet som desverre måtte ryke for mer skapplass. Noe som jeg verdsetter høyt i en såpass liten leilighet. Peisen ble revet, dør og peishjørne ble tettet igjen og voilá (!) Nytt kjøkken på plass. Lettere sagt enn gjort ;)
Og det blir flere slike frokoster


Nå er den verste oppussingsprosessen over og leken med farger og stæsj kan begynne.

xoxo

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar